* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Szkolenia promowane | |
Profesjonalny BOK - efektywna komunikacja w procesie obsługi klientaKC Centrum RozwojuSzkolenie rozszerza w sposób praktyczny kompetencje prowadzenia rozmów handlowych, przyjmowania reklamacji i zażaleń, wpływania na decyzje klienta w taki sposób, by klient był zadowolony z sposobu kontaktu z firmą, którą pracownik reprezentuje. Termin: 2025-09-25 - 2025-09-25 Lokacja: Kraków, Małopolskie |
490.00245.00 zł 245.00 zł brutto (Vat 0%) ![]() -50% |
Zarządzanie projektem budowlanym - od pomysłu do rozpoczęcia eksploatacji obiektu - warsztatyJ.G.Training szkolenia specjalistyczneGłównym celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z całym cyklem życia projektu, z uwzględnieniem specyfiki branży budowlanej, od hasła „mam pomysł” do rozpoczęcia eksploatacji obiektu. Termin: 2025-11-19 - 2025-11-20 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1990.00 zł 2447.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Sztuka rozmów oceniających- jak wyznaczać cele, jak oceniać by motywować? -2 dniowe warsztaty praktyWSTRONEROZWOJUSzkolenie skierowane jest do kadry menedżerskiej. Rozmowa oceniająca jest ważnym elementem, ponieważ służy podsumowaniu pracy oraz wzmocnieniu motywacji pracownika. Termin: 2025-09-29 - 2025-09-30 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1290.001225.50 zł 1507.37 zł brutto (Vat 23%) ![]() -5% |
Profesjonalna Komunikacja z Pacjentami. Spraw, aby twoi pacjenci polecali cię innym. -2 dniowe warszWSTRONEROZWOJUWarsztat dostarcza wiedzy i pozwala rozwijać umiejętności z zakresu komunikacji z Pacjentem. Termin: 2025-09-29 - 2025-09-30 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1290.001225.50 zł 1507.37 zł brutto (Vat 23%) ![]() -5% |
Jak obsługiwać reklamacje, aby nie tracić Klientów? -2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUReklamacje Szkolenie | Jak skutecznie przyjmować i odpowiadać na uwagi Klientów Termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia. |
Do uzgodnienia ![]() |
Jak oszczędnie podróżować w kryzysie - pierwszy poradnik dla firm2009-05-21 15:09:47Portal edukacyjny PodrozeFirm.pl wydał jedyny w Polsce poradnik dla firm „Podróże Służbowe - jak oszczędnie podróżować w kryzysie”. Książka przeznaczona jest głównie dla travel managerów, czyli osób odpowiedzialnych za politykę podróży służbowych w firmach i korporacjach. Autorką poradnika jest Barbara Dziedzic - ekspertka w zakresie optymalizacji podróży służbowych. |
|
Śląski Kongres Ludzi Marketingu2009-05-19 12:37:56Misją " Trzeciego Śląskiego Kongresu Ludzi Marketingu" jest integracja środowiska najbardziej aktywnych menedżerów odpowiadających za szeroko pojęte działania marketingowe w firmach naszego regionu oraz przedstawienie im doświadczeń, rozwiązań i możliwości rozwoju poprzez wzajemną lokalną współpracę. |
|
Większość szkół językowych sprawiła swoim klientom w nowym roku szkolnym przykrą niespodziankę.2008-09-04 13:35:57Z najnowszych cenników, które jak co roku opublikowały na początku września, wynika, że za standardowy kurs 60-godzinny w grupie kilkunastoosobowej od października trzeba będzie zwykle zapłacić o około 40-60 zł więcej. |
|
Trendy szkoleniowe2008-06-27 13:51:20O szkoleniach w Polsce w ostatnim czasie mówi się coraz więcej, a dlaczego? |
![]() |
Wakacje, lecz nie dla wszystkich.2008-06-25 12:45:18Właśnie rozpoczął się okres wakacyjnych urlopów. A w ostatnim czasie w firmach bazowym tematem numer jeden stał się ranking najpiękniejszych polskich plaż, hoteli, czy kąpielisk. Temat ten zdecydowanie wywołuje wśród pracowników dłuższe momenty „wyłączania się” i pogrążania w refleksjach nad długo o |
![]() |
Szkolenia projekty unijne Norwegia-Firody-białe noce, Pomorskie
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.